تنظیفان
خانه / ضایعات سرنخ / عمده فروشی ضایعات سرنخ نساجی

عمده فروشی ضایعات سرنخ نساجی

انسان همواره برای تهیه پوشاک مورد نیاز خود، به صنعت نساجی احتیاج دارد. این صنعت فقط شامل پوشاک نیست؛ بلکه استفاده وسیع از انواع پارچه، در مصارف گوناگون خانگی و صنعتی غیر قابل انکار است. پتو، فرش و قالی، خودروسازی، جاده سازی ، نانوتکنولوژی و … از این قبیل هستند. برای تولید هر وسیله پارچه‌ای، نیاز به ریسندگی و بافندگی آن است که همان نساجی نامیده می شود. در تهیه پارچه، تنها نخ به کار می رود که انواع مختلفی دارد. در کارخانه های تولید پارچه و صنایع نساجی، از سرنخ کیلویی استفاده می شود که در نهایت ضایعاتی تولید می کنند؛ به این ضایعات، ضایعات سرنخ گفته می شود که جنس هر کدام از آنها، از جنس نخ های استفاده شده است.
از آن جایی که تولید و مصرف این ضایعات زیاد می باشد، امکان خرید و فروش آن به صورت عمده وجود دارد.

عمده فروشی ضایعات سرنخ نساجی

کاربرد ضایعات سرنخ در صنایع مختلف

کاربرد ضایعات سرنخ در صنایع مختلفکاربرد ضایعات سرنخ، به جنس نخ آن بستگی دارد و به صورت جداگانه از هر دستگاه ریسندگی بسته‌بندی می شوند؛ بنابراین علاوه بر جنس متفاوت، در رنگهای مختلفی هستند. اینکه از پلیمر تشکیل شده باشد یا پنبه و یا حتی ترکیبی از هر دو، نوع کاربری را تغییر می دهد.
اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح بدهیم باید گفت، از ضایعات سرنخ طبیعی بعنوان مثال جنس پنبه، برای نظافت در ابعاد وسیع استفاده می شود؛ مثل همه کارخانجاتی که تولید مواد روغنی یا صنعتی دارند. انواع مصنوعی و طبیعی آن نیز در ساخت الیاف برای پر کردن تشک و بالشت، عروسک و … به کار می‌رود. از نوع مصنوعی آن هم به دلیل سبک بودن، قابلیت شست و شو در ماشین لباس‌شویی، همچنین مطلوبیت بعنوان عایق، بسیار استقبال می‌شود.
به تازگی حتی از نوع طبیعی، برای تولید مجدد نخ بهره می‌جویند؛ و در واقع آن را بازیافت می کنند که به تجدید منابع طبیعی محدود کمک می کند.

بزرگترین مرکز پخش ضایعات سرنخ

بزرگترین مرکز پخش ضایعات سرنخبا توجه به مطالب گفته شده، خطاهای ایجاد شده حین ریسندگی و بافندگی، همینطور برداشت پنبه نیز باعث تولید ضایعات می‌شود. بنابراین کارخانجات تولیدکننده پارچه در ابعاد بزرگتر، ضایعات بیشتری تولید می‌کنند. با جستجو در مرورگر، می‌توان اطلاعات سایت‌های مرتبط با خرید و فروش ضایعات سرنخ را به دست‌آورد و برای آن اقدام کرد. ضایعات، مجزا به صورت رنگی و سفید و یا مخلوط به فروش می‌رسند.
قیمت کالا، بسته به نوع جنس و کاربری آن متفاوت است. معاملات سرنخ های ضایعاتی، در تمام کشور انجام می‌شود. فروش آن، گاهی به واحد تن می‌رسد و محاسبه می‌شود. برای فروش می‌توان حضوری و یا غیرحضوری به صورت اینترنتی، بازاری مناسب ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما